Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

Svacka

Av promise - 4 maj 2013 23:40

Hej, hej! Alla har små svackor i livet. Jag har en just nu. Jag sätter mig ner för att skriva men det kommer bara en mening varje gång. En i taget, ibland ingen alls. Det tar tid och jag vet inte ens om det är någon som följer novellen, bryr sig om den eller vill förtsätta läsa den. Någon som sätter in min adress på Favoriter så man kan titta varje dag i hopp om något nytt kapitel. Jag har fler adresser till noveller än jag orkar räkna och det är roligare för mig att läsa än att skriva just nu. Bara säg till om det är någon, där ute, som faktiskt är intresserad. Hur svårt är det att skriva sitt namn, en säkerhets kod och bara "Bra!" eller "Dåligt!" Jag vill veta om jag ska fortsätta eller inte. Så för en gång skull kommentera! Och glöm inte skriva din blogg (om du har någon...) för jag checkar gärna in och lämnar en kommentar, såklart!


Kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av promise - 28 april 2013 21:03

slut!” ”Ja visst, du ska få pengar…” Jag går hem i solskenet på bra humör. Jag har pengar i fickan och jag hade stått på mig. Robin hade inte lyckats ljuga för mig. Ha!    ”Hur gick det?” Nellie pumpar mig på ...

Av promise - 23 april 2013 09:17

svara. ”Hej.” säger jag kort. Mitt tonfall låter kyligt och jag får verkligen anstränga mig för att låta så. ”Hej, mår du bra? Var är du? Kan du komma? Vad är fel?” Jag får inte ens chans att svara. ”Jag mår sådär, jag b...

Av promise - 21 april 2013 21:18

”Karro! Mår du inte bra?” Robins rädda röst är patetisk. Som om han bryr sig om mig. ”Lämna mig ifred!” det hörs att jag har gråtit och jag har säkert spår av tårar i ansiktet. Tur jag tog vattenfast mascara imorse… &rd...

Av promise - 20 april 2013 23:51

på kinden. Jag fnittrar nervös och det ser ut som han ångrar sig. Han tror säkert att mitt fnitter är ett tecken på att jag inte känner så för honom. Ett beslut, det viktigaste i mitt liv, är allt som behövs. Om jag vågar. Och det gör jag. Snabbt try...

Av promise - 16 april 2013 15:45

 Tidigare: Ska jag ringa eller inte? Inte. Jag skickar ett sms. //Vad gör du idag?// Det är söndag så han är nog ledig... Hans svar kom snabbare än jag någonsin hoppats. //Inget, vill du göra något?// Om jag ville! //Vid Gröningen  om en halvtimme?...

Presentation


Hej! Jag är en tjej på 13år som älskar att skriva. Mer än så behöver ni inte veta för ni ska läsa min novell Promise!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Ska Robin bara vara början eller ska han komma in igen?
 Ja
 Nej

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards